توسعه قابلیت های انسانی برای هوش مصنوعی در اکسنچر

توسعه قابلیت های انسانی هوش مصنوعی در اکسنچر

اکسنچر، ۵۰۰۰۰۰ کارمند را در زمینه هوش مصنوعی مولد (AI) آموزش داده است تا تقاضای رو به رشد برای کارهای مشاوره‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی را برآورده کند.

فروش مرتبط با هوش مصنوعی این شرکت در شش ماه گذشته به ۲.۶ میلیارد دلار افزایش یافته است که نشان دهنده پذیرش سریع فناوری‌های هوش مصنوعی در صنایع مختلف است.

سوئیت خاطرنشان کرد که هوش مصنوعی نه تنها یک تغییر تکنولوژیکی، بلکه یک تحول اساسی در نحوه عملکرد شرکت‌های مشاوره‌ای است.

رویکرد پیشگیرانه اکسنچر تضمین می‌کند که نیروی کار آن از روندهای صنعت جلوتر است و آماده ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به مشتریان است.

هوش مصنوعی مولد با خودکارسازی وظایف تکراری، مشاوره را متحول کرده و به متخصصان اجازه می‌دهد تا بر کارهای استراتژیک با ارزش بالاتر تمرکز کنند.

مشاوران اکسنچر اکنون از هوش مصنوعی برای تدوین ارائه‌ها، ساده‌سازی گردش کار و افزایش بهره‌وری استفاده می‌کنند.

جولی سوئیت، مدیر عامل اکسنچر، تأکید کرد که هوش مصنوعی در حال تغییر شکل ارائه خدمات است و مشاوران را قادر می‌سازد تا کارکنان جوان را به طور مؤثرتری راهنمایی کنند.

با حذف وظایف روتین، هوش مصنوعی به متخصصان جوان اجازه می‌دهد تا رهبران ارشد را زیر نظر داشته باشند و بینش عمیق‌تری در مورد استراتژی‌های پیچیده کسب‌وکار کسب کنند.

ابتکار آموزش هوش مصنوعی اکسنچر، نیروی کار جهانی آن را در بر می‌گیرد، به طوری که دو سوم کارمندان بریتانیایی آن در حال حاضر در هوش مصنوعی مولد آموزش دیده‌اند.

این شرکت، خدمات و عملیات داخلی خود را برای ادغام کارایی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، دوباره طراحی کرده است.

جولی تأکید کرد که اکسنچر مدل کسب‌وکار خود را برای همسو شدن با پیشرفت‌های هوش مصنوعی تغییر داده است و تضمین می‌کند که کارمندان به مهارت‌های پیشرفته هوش مصنوعی مجهز هستند تا از مشتریان در سفرهای تحول دیجیتال خود پشتیبانی کنند.

خدمات مشاوره مبتنی بر هوش مصنوعی اکسنچر شاهد رشد نمایی درآمد بوده‌اند و از ۳۰۰ میلیون دلار در شش ماه اول پس از راه‌اندازی ChatGPT در سال ۲۰۲۲ به ۲٫۶ میلیارد دلار در شش ماه گذشته افزایش یافته است.

این افزایش، افزایش اتکا به راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در صنایع را برجسته می‌کند، زیرا کسب‌وکارها به دنبال افزایش کارایی، کاهش هزینه‌ها و پیشبرد نوآوری از طریق پذیرش هوش مصنوعی هستند.

منبع: sightsinplus.com

admin

Next Post

 ChatGPT در نیروی کار فدرال ایالات متحده

س آگوست 12 , 2025
August 6, 2025 OpenAI ⁠ از همکاری جدید خود با اداره خدمات عمومی ایالات متحده (GSA) برای راه‌اندازی یک ابتکار عمل متحول‌کننده خبر می‌دهد. برای سال آینده، ChatGPT Enterprise بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس نیروی کار قوه مجریه فدرال قرارخواهدگرفت. سازمان‌های فدرال ایالات متحده که در این طرح شرکت می‌کنند، […]

سردبیر

تارگاه راهکار و راهبرد مشاوره مدیریت با هدف گسترش دانش مشاوره مدیریت و به اشتراک گذاری فعالیت ها، یافته ها، تجارب و دیدگاه های مشاوران، کارآفرینان و شرکت های تولیدی و خدماتی ایجاد شده است. عدم گرایش سیاسی و تمرکز بر ارتقاء توانمندی علمی مخاطب در حیطه ی اجرای راهبردها و راهکارهای علم مدیریت از محوری ترین اصول تارگاه است که ضمن حفظ حدود افراد و شرکت ها و پرهیز از خدشه به مبانی حرفه ای و رقابتی فعالیت می نماید.

دسترسی سریع