درآمد چهار شرکت بزرگ حسابداری

درآمد چهار شرکت بزرگ حسابداری بر اساس اطلاعات استاتیستا و اینفوگرافی ویژوال کپیتالیست(۲۰۲۳)

پرایس واتر هوس کوپر(PWC)

درآمد شرکت در مجموع ۵۳٫۱ میلیارد دلار است که ۱۱٫۸ آن از محل امور مالیاتی، ۱۸٫۷ میلیارد دلار از حسابرسی و بیمه و ۲۲٫۶ میلیارد دلار مربوط به مشاوره است.

دیلویت(Deloitte)

این شرکت درآمد ۶۵٫۱ میلیارد دلاری خود را از محل حسابرسی، مالیاتی، مشاوره و سایر حوزه ها به ترتیب به میزان ۲۰٫۱، ۱۰٫۳، ۲۹٫۶ و ۵٫۱ میلیارد دلار به دست می آورد.

ارنست اند یانگ(EY)

از درآمد ۴۹٫۴ میلیارد دلاری این شرکت، ۱۶٫۱ میلیارد دلار آن از محل مشاوره، ۱۵٫۱ میلیارد دلار از محل حسابرسی، ۱۲٫۱ امور مالیاتی و ۶٫۱ میلیارد دلار از سایر حوزه ها کسب می شود.

کی پی ام جی(KPMG)

درآمد این شرکت ۳۶٫۴ میلیارد دلار است که ۱۲٫۶ میلیارد آن از محل حسابرسی، ۷٫۹ میلیارد دلار از محل امور مالیاتی و مابقی یعنی ۱۵٫۹ میلیارد دلار از محل مشاوره است.

admin

سردبیر

تارگاه راهکار و راهبرد مشاوره مدیریت با هدف گسترش دانش مشاوره مدیریت و به اشتراک گذاری فعالیت ها، یافته ها، تجارب و دیدگاه های مشاوران، کارآفرینان و شرکت های تولیدی و خدماتی ایجاد شده است. عدم گرایش سیاسی و تمرکز بر ارتقاء توانمندی علمی مخاطب در حیطه ی اجرای راهبردها و راهکارهای علم مدیریت از محوری ترین اصول تارگاه است که ضمن حفظ حدود افراد و شرکت ها و پرهیز از خدشه به مبانی حرفه ای و رقابتی فعالیت می نماید.

دسترسی سریع