سکوی رشد صنعت مشاوره مدیریت

گروه «دنیای‌اقتصاد» و انجمن مشاوران مدیریت ایران با هدف توسعه صنعت مشاوره مدیریت کشور در نشستی مشترک تفاهم‌‌‌نامه همکاری منعقد کردند. به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، در نشست مشترک میان شرکت کسب و کار «دنیای‌اقتصاد» و انجمن مشاوران مدیریت ایران، مدیران این دو مجموعه تفاهم‌نامه‌‌‌ای با هدف توسعه سطح همکاری‌‌‌ها به امضا رساندند.

محورهای همکاری این دو مجموعه طبق تفاهم‌نامه، مشارکت در برگزاری رویدادهای مشترک، دوره‌‌‌های آموزشی و تولید محتوای مرتبط با حوزه مشاوره مدیریت و انتشار در رسانه‌‌‌های «دنیای‌اقتصاد» به منظور ارتقای جایگاه صنعت مشاوره مدیریت در ایران و جریان‌‌‌سازی در این حوزه است. غلامحسین محمدی، مدیرعامل شرکت کسب و کار «دنیای‌اقتصاد» در این نشست اعلام کرد: رسانه «دنیای‌اقتصاد» تاکنون توانسته است با در نظر گرفتن الگوی اقتصاد رقابتی، تریبونی قوی در حوزه اقتصاد ایجاد کرده و آن را به درستی حفظ کند. وی با اشاره به اینکه این رسانه در حال حاضر با تاسیس شرکت کسب‌‌‌‌‌‌کار و همکاری با شرکت مشاوره مدیریت ایلیا به حوزه مشاوره‌‌ مدیریت نیز ورود کرده است، بیان کرد: اکنون امیدواریم با ایجاد همکاری‌‌‌های بیشتر با انجمن مشاوران مدیریت ایران و انعقاد این تفاهم‌نامه و استفاده از ظرفیت رسانه‌‌‌ای «دنیای‌اقتصاد» بتوانیم سکویی برای رشد هرچه بیشتر صنعت مشاوره مدیریت باشیم.

admin

Next Post

گزارش نشست «آینده مشاوره مدیریت در ایران»

پ ژوئن 22 , 2023
چهارمین نشست از سلسه نشست‌های مشاوره مدیریت در ایران، نوزده اردیبهشت‌ماه ۴۰۲ در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد. عنوان این گردهمایی «آینده مشاوره مدیریت در ایران» بود و به بررسی وضعیت کنونی و افق‌های آتی حرفه و صنعت مشاوره مدیریت اختصاص داشت. پیش از این سه نشست […]

سردبیر

تارگاه راهکار و راهبرد مشاوره مدیریت با هدف گسترش دانش مشاوره مدیریت و به اشتراک گذاری فعالیت ها، یافته ها، تجارب و دیدگاه های مشاوران، کارآفرینان و شرکت های تولیدی و خدماتی ایجاد شده است. عدم گرایش سیاسی و تمرکز بر ارتقاء توانمندی علمی مخاطب در حیطه ی اجرای راهبردها و راهکارهای علم مدیریت از محوری ترین اصول تارگاه است که ضمن حفظ حدود افراد و شرکت ها و پرهیز از خدشه به مبانی حرفه ای و رقابتی فعالیت می نماید.

دسترسی سریع